هفته اول دوربرگشت ودهم لیگ برتر فوتبال لرستان با تداوم صدرنشینی سرخ وآبی وپیروزی مدعیان قهرمانی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، در هفته اول دور برگشت این رقابت ها سرخ آبی خرم آباد با هدایت فرزاد جمالی کیا ومرتضی پورمسعود مربیان جوان وخوب خوددر دربی این شهر تیم با قدمت وقدیمی بهزیستی را سه بر یک شکست دادـ
استقلال آدینه بروجردبا مربیگری ماشالله محمدی و بازیکنانی همچون آرمان احمدوند، امیر خانبایان،محمد مقدسی،مصطفی سلیمانی، مهدی آژهن، میثم محمدی مجید ابوالفتحی عباس محمدی مهدی شجاعی علی گودرزی در بازی خارج از خانه در پلدختر ۵بر دو عقاب معمولان را شکست داد.
رادین نود خرم آباد با هدایت قاسم رحمانی مربی جوان و با اخلاق خود وبا بازیکنان باتجربه وخوبی همچون پویا عالیخانی، سید علی موسوی در خانه با نتیجه ۴بریک پرس عالیس پلدختر را شکست داد.
تیم جوان وخوب آینده سازان الشتر با هدایت وحید حسنوند درخانه با نتیجه سه بر صفرپاسارگاد کوهدشت را شکست داد.
دیدار دوتیم رهاورد خرم آباد وشاهین ازنا در خرم آباد با نتیجه دوبر دو به پایان رسید.
در جدول سرخ وآبی با ۲۲امتیاز، استقلال آدینه بروجرد با۲۱ امتیاز ورادین نود خرم آباد با۲۰امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد