مدیر مخابرات منطقه لرستان توسعه زیرساختهای مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست.
به گزارش صدای منتقد ،نبیاله شمسیفر در دیدار با شهردار کوهدشت، گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهر ارائه و به رفع مشکلات مربوط به تملک، نصب و راهاندازی دکلهای مخابراتی و واگذاری سرویسها بر بستر فیبرنوری بحث و تبادل نظر در باب مشکلات پیش روی توسعه ارتباطات شهری پرداخت.
وی توسعه زیرساختهای مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویسها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساختهای مخابراتی لازم امکانپذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداریهاست.
شمسیفر افزود: مخابرات آمادگی لازم جهت ارایه خدمات راهاندازی دوربینهای نظارتی شهری، اتصال ساختمانهای اداری شهرداری به شبکه فیبر نوری، واگذاری سرویس اینترنت مخابرات به کارکنان با شرایط ویژه و فعالسازی سیم کارت سازمانی جهت مدیران و کارکنان شهرداری را دارد.
در ادامه این نشست سلطانی، شهردار کوهدشت خواستار همکاری مخابرات جهت ایجاد شبکه فیبر نوری برای نصب دوربینهای نظارتی و اجرای پروژه FTTH در این شهر شد.
وی هدف از اجرای تفاهم نامه همکاری شهرداری با مخابرات و اجرای این طرح را ایجاد شبکه و توسعه زیرساخت فیبر نوری FTTH، با هدف افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شهر کوهدشت و چشم انداز دستیابی به شهری هوشمند عنوان کرد.
در پایان مقرر شد پس از تأیید تفاهمنامه از طریق شورای اسلامی شهر و معرفی نقاط هدف توسط اداره مخابرات به شهرداری، در اسرع وقت نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام شود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد