مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه بسیار ویژه است.
به گزارش صدای منتقد ،نبیالله شمسیفر در دیدار با مدیران فناوری اطلاعات بانکها و ادارات استان که در شرکت مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه با پیشرفتهای صورت گرفته در عرصه جهانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات به یکی از مهمترین و اساسیترین نیازهای بشر تبدیل شده است.
وی با اشاره به آمادگی مخابرات جهت افزایش تعامل با نهادهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات در استان، بیان کرد: همافزایی حوزههای فعال در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاثیر بسزایی در افزایش سطح تکنولوژی ارتباطی در استان خواهد داشت.
این مسئول گفت: امیدواریم در سالجاری، بیش از گذشته شاهد ارتقای این نوع تعاملات بین حوزههای مربوط باشیم.
مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: در راستای اجرای مقدمات شهر هوشمند مخابرات لرستان در برنامه توسعه و ارتقای کیفیت محصولات خود برنامه گذر از سیم مسی به فیبر نوری را در دستور کار و اولویت قرار دادهایم.
شمسیفر افزود: در همین راستا برنامههای توسعهای همهجانبهای در حوزههای گسترش فیبر نوری در ارتباطات بین شهری، درون شهری و روستایی را در استان در حال اجرا دارد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد