مسابقات کارکنان دستگاههای اجرایی با شعار کارمند تندرست خدمت بهتر برگزار می شود.
به گزارش صدای منتقد، سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان خبر داد و گفت:این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان افزود:این مسابقات هر ساله با محوریت هیات ورزش های همگانی استان در رشته های آمادگی جسمانی،تنیس روی میز،دارت،مینی فوتبال، والیبال،شنا در بخش آقایان و آمادگی جسمانی،تنیس روی میز،دارت،والیبال،داژبال و شنا در بخش بانوان برگزار خواهد شد.
قیاسیان اظهار کرد : این رقابتها با حضور ۱۱۱ تیم از دستگاههای اجرایی برگزار و تیم های برتر ابتدا به مسابقات منطقه ای و سپس به مسابقات کشوری اعزام میشوند .
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد