استاندار لرستان بر لزوم مدیریت بهینه مصرف انرژی در دستگاههای اجرای این استان تاکید کرد.
به گزارش صدای منتقد، فرهاد زیویار در کارگروه استانی سوخت و انرژی لرستان ضمن تشریح وضعیت مصرف گاز خانگی و صنعتی در استان، بر مصرف بهینه گاز توسط شهروندان و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص به عنوان یک ضرورت و ضمانت برای جلوگیری از قطعی و کمبود گاز طی روزهای سرد زمستان تأکید کرد.
وی، خواستار تشکیل کمیته اضطراری و تخصصی با رویکرد آموزش و اطلاع رسانی در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان شد.
استاندار لرستان، گفت: در این کمیته میبایست مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با مقوله مصرف انرژی، نماینده تام الاختیار سازمان صداوسیما و همچنین استانداری لرستان حضور داشته باشند.
زیویار، عنوان کرد: محتوای آموزش و اطلاع رسانی در مورد صرفه جویی در مصرف باید توسط دستگاههای اجرایی ذیربط تهیه و در اختیار صداوسیما قرار گیرد.
وی، همچنین خواستار مدیریت بهینه انرژی در دستگاهها و ادارات استان شد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد