معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش لرستان گفت: برنامه تجهیز اتاق بهداشت ویژه مدارس حاشیه شهر و کم برخوردار سال تحصیلی 1402-1401 اجرا شد.
به گزارش صدای منتقد ؛ امین جمشیدی با بیان این مطلب ، اظهار کرد: در راستای تجهیز اتاق بهداشت مدارس استان لرستان اقلام و تجهیزات مورد نیاز شامل تخت مایعنه ، پاراوان، فشار سنج، ترازوی دیجیتال، قد سنج و چات بینایی سنجی به تعداد 48 اتاق بهداشت مدارس توزیع شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش لرستان افزود: اقلام خریداری شده به ارزش 1 میلیارد و 800 میلیون ریال جهت تجهیز اتاق بهداشت و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به دانش آموزان و همکاران خریداری و توزیع شد.
وی بیان کرد: مبلغ 17 میلیارد ریال در آبان ماه سال جاری در راستای تعمیر،نگهداریوبهسازیسرویسهایبهداشتی در بین مدارس استان توزیع شده است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد