فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۴ سلاح غیرمجاز در خرمآباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد،سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه افرادی در خرم آباد اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز میکنند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: مأموران پس از شناسایی محلهای مورد نظر در خرم آباد با هماهنگی قضائی ۲۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی به همراه مقادیری فشنگ مربوطه کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان، گفت: در این رابطه ۱۹ متهم دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار الهی، عنوان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاحهای غیرمجاز برخورد قانونی خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد