.
از روستای تلوری خرم آباد تا فتح طلای جهان!
امیر محمد بازگیر برای اولین بار لرستان را صاحبِ مدال جهانی ووشو در رده سنی نوجوانان کرد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، امیرمحمد بازگیر ووشوکار لرستانی توانست با گذر از سد حریف ویتنامی در فینال رقابت های قهرمانی جهان مدال طلای وزن منفی ۴۵ کیلوی نوجوانان را تصاحب کند.
بازگیر پیش از این توانسته بود با ناک اوت کردن حریف آذربایجانی و شکست حریف عربستانی به فینال مسابقات راه یابد.
این اولین بار است که یک ووشوکار لرستانی توانسته در رقابت های قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان مدال کسب کند. پیش از وی امین سهراب پور و میلاد عارفی مقام از لرستان توانسته بودند در رده های سنی جوانان و بزرگسالان مدال جهانی کسب کنند.
امیرمحمد بازگیر اولین ووشوکار ایرانی است که توانسته «در این وزن» مدال طلای جهان را کسب کند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد