مدیر عامل شرکت گاز لرستان از ایمن سازی ، مقاوم سازی و تاب آوری خطوط و تاسیسات شبکه گاز طبیعی در استان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛ کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه اجرای خط تغذیه جدید سپیددشت ، اظهار کرد : سیل سال ۹۸ لرستان و اتفاقاتی که برای خطوط تغذیه و شبکه گاز افتاد نشان دهنده ضرورت مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات گاز و درس آموزی از این اتفاقات می باشد.
او افزود: بیش از ۵۰۰نقطه آسیب دیده از سیل سال ۹۸ مقاوم سازی و بازسازی شده و درس آموزی از سیل مذکور با انجام مطالعات میدانی ، منتج به تعریف چندین پروژه مقاوم سازی و بازسازی در شرکت شده که تعدادی از آنها در حال انجام می باشد از جمله خط لوله تغذیه سپید دشت که در سیل سال ۹۸ آسیب دیده ، و ایمن سازی موقت انجام شده بود.
گودرزی اضافه کرد: پیش بینی می شود که عملیات اجرایی خط لوله مذکور که شامل ۱۵۰۰۰ متر اجرای خط لوله ۸اینچ فلزی و احداث ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب بوده و باعث افزایش تاب آوری بیش از ۱۴۵۰ مشترک صنعتی و خانگی می شود تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد