آتش نشانان جوانی که در ارتفاعات سفید کوه گرفتار شده بود را نجات دادند.
طی تماس یک کوهپیمای جوان حدوداً ۳۵ ساله در ساعت ۱۱:۵٠ امروز مورخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد مبنی بر گرفتار شدن در ارتفاعات سفید کوه، سریعاً تیم امدادونجات ایستگاه شماره ۲ به همراه مسئول ایستگاه سرآتش نشان سجاد عطایی با هماهنگی ستاد فرماندهی به محل اعلام شده اعزام شدند.
نیروهای اعزامی با طی نمودن مسیر طولانی و صعب العبور و با استفاده از تجهیزات کوهنوردی و ایجاد کارگاه طی عملیات ۴ ساعته طاقت فرسا فرد گرفتار شده را به دامنه کوه انتقال دادند.
به شهروندان توصیه می شود هیچ گاه به تنهایی اقدام به کوهنوردی ننمایند.
نویسنده خبر:::

- خبرنگار
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
لرستانخرداد 2, 1405تسریع در روند اجرای پروژه شهرک گلخانهای چواری
لرستانخرداد 1, 1405دوومیدانی تنها یک رقابت نیست؛ مدرسهای برای ساختن آینده ورزش استان است
لرستانبهمن 23, 1404مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی و تندرستی لرستان به مناسبت دهه فجر
لرستانبهمن 23, 1404راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، افرایش ۳۲ درصدی آمار حضور مردم لرستان در راهپیمایی نسبت به سال گذشته