به گرارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان گفت: با توجه به هدر رفت آب در سطح شهر نتوانستیم از این موضوع به خوبی استفاده کنیم و در حال حاضر از آب شرب برای حفظ و نگهداری فضای سبز استفاده می شود.
کرم نعمتی در چهل و هفتمین جلسه رسمی و عادی شورای شهر گفت: نتوانستهایم از ظرفیت رودخانه خرم آباد به خوبی استفاده کنیم و نسبت به هدر رفتن آب در سطح شهر جلوگیری شود که در این راستا حتی از آب شرب برای حفظ و نگهداری فضای سبز استفاده می شود.
وی ادامه داد: آب شرب مردم در اولویت است و باید جزو برنامه های اصلی شرکت آب و فاضلاب باشد.
نماینده شورای شهر در شورای عالی لرستان بیان کرد: متاسفانه شهر خرم آباد به لحاظ ساخت و ساز به صورت خطی در حال حاضر این روند مسدود و به سمت جنوب شرکت توسعه یافته و با توجه به نبود زیرساخت های لازم با مشکل مواجه خواهد شد و باید برنامهریزی هایی در این منطقه به خصوص جهت سیستم فاضلاب آن صورت بگیرد.
نعمتی اظهار کرد: ایجاد کمربند سبز به خصوص در منطقه دره گرم و پشته حسین آباد انجام شده اما متاسفانه به علت کمبود آب در حال حاضر این موضوع رها شده است.
وی تاکید کرد: برای رفاه مردم باید هم و با همکاری ادارات بتوانیم گامهای موثری برای مردم برداشته شود.
وی یادآور شد: افت فشار آب در مناطق پایین دست با مشکل مواجه هستند که این موضوع باید در اولویت شرکت آب و فاضلاب استان قرار بگیرد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد