یک متخلف زیست محیطی که با اره موتوری اقدام به قطع اشجار کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاظت استان لرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

پ به گزارش‌ روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان؛ یک نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان پلدختر که با یک دستگاه اره موتوری اقدام به قطع اشجار کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاطت استان با همکاری رئیس و محیط بانان شهرستان پلدختر دستگیر شد.

صالحی سرپرست یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان در این باره گفت؛ بنابر گزارش واصله مبنی بر قطع اشجار در جنگلها و مناطق طبیعی شهرستان پلدختر توسط  یک نفر متخلف زیست محیطی محیط بانان گشت اجرايي یگان حفاظت استان با همکاری یگان حفاظت شهرستان پلدختر به محل اعزام و موفق به دستگيري متخلف در حین انجام تخلف شدند.

صالحی افزود؛ از این متخلف زیست محیطی یک دستگاه‌ اره موتوری و یک تیغه اره دستی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه‌ گفت؛ متخلف دستگیر شده به همراه ادوات جرم جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر گردید.

صالحی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری همیاران محیط زیست و حضور فعال یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زيست محيطي با شماره‌ تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.