فرمانده انتظامی شهرستان سلسله از دستگیری یک سارق احشام و کشف 8 فقره سرقت در این خصوص خبر داد. 

به گزارش صدای منتقد، سرهنگ محمدبوستان افروز با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت احشام در روستاهای اطراف شهرستان سلسله توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرد که سارق یا سارقان با یکدستگاه خودرو پژو405 اقدام به سرقت احشام می کردند و پس از ارتکاب سرقت به سرعت از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی هویت سارق شناسایی و پس از رصداطلاعاتی مخفیگاه او را در شهرستان سلسله مشخص در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند، طی بررسی بعمل آمده نامبرده دارای سوابق کیفری و از متهمان متواری بوده در تحقیقات اولیه به 8 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان سلسله معترف شد.

سرهنگ بوستان افروز در پایان افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی متهم به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه بیشتر سرقت های انجام شده ناشی از غفلت مالباختگان از اموال خود بوده از مردم عزیز در خواست می شود نسبت به رعایت نکات ایمنی در راستای حفظ اموال خود و همچنین عدم رها سازی در نقاط مختلف اقدام نمایند، تا افراد فرصت طلب و سارقان نتوانند از این خلاء ها استفاده نمایند.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد