به گزارش صدای منتقدhttp://دیدارو تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از پیشکسوت کشتی استان/ پیشرفت محسوس ورزش لرستان قابل تقدیر است ؛ سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به همراه برخی از پیشکسوتان ورزش استان با حضور در منزل دکتر ناصر خلیلی  پیشکسوت ورزش استان و قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا  دیدار واز وی با اهدایی تندیسی تقدیر کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در جریان این دیدار  گفت: افتخار بزرگی است که در خدمت اسطوره ورزش لرستان و افتخار ما در ورزش کشور هستیم .

قیاسیان  تصریح کرد: ناصر خلیلی علاوه بر قهرمانی در کشتی دارای سجایایی اخلاقی بسیار نیکوی است که حافظ سه جزءقرآم کریم نشان دهنده منش و اخلاق  پهلوانی در کنار قهرمانی های متعدد در ورزش است.

مدیر کل ورزش لرستان افزود:دکتر ناصر خلیلی با توجه به دانش وتحصیلات ومدارج بالای علمی از نخبه گان و کارشناسان زبده ورزش ایران و لرستان است که گنجینه گران بهای تجربیات ارزنده علمی وورزشی وی در پیکر سنجی و فیزیولوژی ورزشی می تواند ورزش لرستان و خاصه کشتی استان را از دانش پر بهای خود سیر آب کند.

مدیر کل ورزش استان با دعوت از دکتر ناصر خلیلی برای احیای کشتی لرستان ومرکز استان برای پرورش استعداد های ناب ورزش کشتی از این پیشکسوت گران سنک خواست تجربیات ودانش خود را در خدمت کشتی لرستان قرار دهد.

وی افزود:دیدار و تجلیل از بزرگان وافتخارآفرینان گذشته ورزش از برنامه های راهبردی ما در اداره کل ورزش و جوانان استان بوده ودرب اداره کل برای پیشنهادات ،انتقادات و نظرات ارزشمند و طلایی پیشکسوتان ارزنده ورزش استان باز است .

قیاسیان گفت: شما پیشکسوتان از محیطی روشن برخوردار هستید ، از شخصیت اخلاقی و پهلوانی بسیار بالایی برخوردار هستید و بر اساس ویژگی های عالی ورزشی که دارید وظیفه خود دانستیم که در بین پیشکسوتان برای راهنمایی، ارزیابی انتقال ارزشمند تجربیات شرکت کنیم.

وی بیان کرد: قهرمانان امروز استان شاگردان راستین سابق شما و سایر پیشکسوتان هستند و دارایی و پس انداز واقعی ورزش لرستان پیشکسوتان ورزش دلسوز شما هستید.

پیشرفت محسوس ورزش لرستان قابل تقدیر است

دکتر ناصر خلیلی پیشکسوت ورزش استان  نیز با قدر دانی از رشد و توسعه ورزش استان با حضور قیاسیان و تیم همراه و با برنامه ورزش استان ابراز امیدواری کرد ورزش استان با اقتدار ونگاه حمایتی استاندار و وزیر ورزش به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود:ورزش لرستان در یک سال گذشته با حضور آقای قیاسیان در بسیاری از شاخص ها ی ورزشی پیشرفت محسوس و قابل تقدیری داشته وامیدواریم با برنامه ریزی های مدون قیاسیان ورزش استان همچنان در ریل توسعه قرار گیرد.

ناصر خلیلی در در خصوص استعدادهای ورزشی گفت: بطور اخص ویژه گی متمایز ورزشکاران لرستان ریشه در سبک و شیوه زندگی مردم داردفیزیک بدنی، جسمانی و استعداد ورزشکاران لرستان نشان داده که در 13 رشته صاحب سبک هستند و حضور در سکوهای قهرمانی در اکثر رشته های ورزشی توسط ورزشکاران لرستان موید این ادعاست بنابراین استعدادهای فردی یکی از عوامل مهم موفقیت ورزشهای انفرادی استان است خلیلی با مهم شمردن نقش مسئولان در حمایت از ورزشکاران گفت: حمایت مسئولان در شکوفایی و رشد استعدادها مهم است

قهرمان کشتی فرنگی آسیا که در گذشته مدیریت پایگاه استعدادیابی ورزش استان را برعهده داشته با مهم و حیاتی اعلام نمودن فعالیت پایگاه استعدادیابی در ورزش افزود:سال 80 که مسئولیت پایگاه را برعهده داشتم 120 نفر نوجوان را که هیچکدام سابقه ورزشی نداشتند جذب کردیم کار استعدادیابی را با استفاده تجارب و متخصصین امر منجمله ، عسکر موسوی ،مصطفی بهرامی و زنده یاد پورفرخ شروع کردیم و از آن حدود 120 نفر 30 نفر جذب کامل شدند و بعداز آموزشهای لازم و حضور در مسابقات، عنوانهای قهرمانی کشور و حتی آسیایی را کسب کردند مانند صحرانشین که در ووشو نایب قهرمان آسیا شد

پیشکسوت ورزش استان تصریح کرد:از مدیر کل ورزش و جوانان استان ،پیشکسوتان ارزنده وقدیمی ورزش که خاطرات تکرارنشدنی بسیار با این عزیزان هیچگاه از اذهان محو نمی شود قدر دانی می کنم که با سنت پسنیده دیدار با پیشکسوتان ورزش استان نشان دادن خدمات ماندگار و قهرمانی ها تنها به گذشته ودوران قهرمانی و مسئولیت ها ختم نمی شود و پیشکسوتان ورزش استان از یاد نمی روند.

در ادامه فرید بهرامی  رئیس هیات کشتی استان  ضمن فلش بک وبازگشت به خدمات ارزنده ناصر خلیلی در ورزش وکشتی استان وی را سرمایه تکرارنشدنی کشتی استان عنوان کرد وبا دعوت از وی در برگزاری کلاس های آموزشی وپرورش استعدادهای ناب کشتی استان خواستار همکاری بیشتر استاد خلیلی با هیات کشتی استان شد.

در این دیدار پرویز جایدری ،قاسم دیده پور ،خسرو دیناروند، امید سلیمانی ، فرهاد دیناروند معاونت ورزشی اداره کل ،سرگرد بهرامی رئیس بیسج ورزشکاران ، مجید موحد ،فرید بهرامی ،سید حامد رجایی ،امیر محمود داودی نژاد، و معصومه رک رک پیشکسوتان ارزنده ورزش استان وبرخی از مسئولان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

انتهای پیام

خبر:امیر محمود داودی نژاد