مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با ارسال پیامی سالروز شهادت امام علی (ع) وایام خزن انگیز لیالی القدر را تسلیت گفت.

به گزارش صدای منتقد، به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، بهروز بالاوندی مدیر شعب استان طی پیامی سالروز شهادت مولای متقیان، امیرالمومنین (ع) و شب های قدر را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران و به ویژه همکاران ساعی و ولایت مدار تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت فرصتی به وسعت عالم هستی برای مومنان و همه بندگان خداوند ایجاد نموده تا در این ماه ضیافت الله بیش از پیش بر تهذیب نفس و بازنگری در اعمال و رفتار خود،بر فضیلتها و داشته ها بیفزایند و از کج روی ها تبری جویند.

شهادت جانسوز مولود کعبه و شهید محراب امام علی (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند و عطر معنویتی دل‌انگیزتر از رایحه باغ‌های بهشتی را استشمام کنند و با احیاء شب قدر درک نمایند.

اینجانب ایام ضربت خوردن و شهادت امیر خوبی ها،مظهر عدالت،آزادگی و جوانمردی اول مظلوم عالم که با شمشیر تحجر و جهالت و ضربتی نفاق آمیز درسرخ ترین پرواز نماز در محراب عبادت که با ندای” فزت و رب الکعبه ” آن امام در عرش طنین انداز شد را به محضر امام عصر (عج)،رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، تمامی شیعیان جهان در سرتاسر گیتی، ملت شریف ایران اسلامی، خصوصا  همکاران پر تلاش بانک رفاه کارگران استان تسلیت می گویم. بی تردید تامل بیشترما به سبک زندگی امیر مومنان و ائمه اطهار به ویژه در این ایام می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.