نبی‌اله شمسی‌فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان از راه‌اندازی سایت تلفن همراه در آزاد راه خرم‌آباد به اراک خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی لرستان گفت: بخش عمده‌ای از آزادراه خرم‌آباد به اراک که به اپراتور همراه اول واگذار شده بود تحت پوشش تلفن همراه اول قرار گرفت.

به گزارش صدای منتقد،احمدرضا دالونددر مراسم افتتاح سایت تلفن همراه آزادراه خرم‌آباد به اراک اظهار کرد: این طرح با همکاری مخابرات منطقه لرستان، دستگاه‌های اجرایی، وزارت ارتباطات و مدیرکل بازرسی استان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: سایت بعدی در قسمت دوم این آزادراه در حال احداث است که امیدوارم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

دالوند گفت: در صورت به بهره‌برداری رسیدن سایت دوم تلفن همراه تمام مسیر آزادراه تحت پوشش تلفن همراه قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم نبی‌اله شمسی‌فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان از راه‌اندازی سایت تلفن همراه در آزاد راه خرم‌آباد به اراک خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای پاسخ به مطالبات مردم و مسئولان و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی و اهمیت ایجاد پوشش در آزاد راه خرم‌آباد، بروجرد، اراک مخابرات منطقه لرستان با مشارکت اپراتور همراه اول اقدام به احداث سایت در ورودی آزاد راه خرم‌آباد بروجرد به اراک از سمت خرم‌آباد در نزدیکی روستای نمکلان کرد که با لطف خدا و تلاش‌های صورت گرفته این سایت امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته شد.

این مسئول بیان کرد: با بهره‌برداری از این سایت عدم پوشش و ضعف در آنتن‌دهی بخشی از آزادراه در محدوده عوارضی خرم‌آباد تا نمکلان به طول تقریبی ۴ کیلومتر که قبلاً از پوشش مناسبی برخوردار نبود مرتفع شد.

شمسی‌فر افزود: جهت اجرای این سایت اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و از پس میزان پوشش محدوده ورودی آزادراه از سمت خرم‌آباد تا تونل پونه که کار پوشش‌دهی آن به اپراتور همراه‌اول واگذار شده بود به میزان قابل قبول رسیده و از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

این مسئول در ادامه از تلاش‌های همکاران مخابرات منطقه لرستان، احمدرضا دالوند معاون عمرانی استاندار، رازانی مدیرکل بازرسی استان، صارمی مدیر فناوری اطلاعات استان، شرکت توزیع برق و شرکت آزادراه خرم‌آباد به اراک که نقش به‌سزایی در تسریع اجرای پروژه و تحقق این امر داشتند، تقدیر کرد.