امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم‌آباد به سر خط رسانه‌ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به وضعیت زمین تختی خرم‌آباد/ باشگاه خیبر حتی نمی‌تواند زمین چمن را نگهداری، «کاور» و «زهکشی» کند

به گزارش خبرگزاری صدای منتقد،به نقل از مهر، امروز تصاویری از تخلیه عجیب آب به وسیله «فرغون»، «ملاقه» و «تشت» در زمین چمن تختی خرم آباد در پی بارش باران و قبل از برگزاری بازی بین تیم فوتبال «خیبر» و «ون پارس» در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که واکنش افکار عمومی و فوتبال دوستان لرستان را در پی داشت.

برای پیگیری این موضوع به سراغ سید «آرش قیاسیان» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان رفتیم تا علت این موضوع را جویا شویم.

«سید آرش قیاسیان» مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این رابطه اظهار داشت: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرارداد سه ساله منعقد کرده است، ماهانه باید عددی هم به دولت پرداخت کند.

وی، گفت: قرارداد چمن طبیعی ورزشگاه تختی به مدت سه سال از تاریخ ۲۱/‏۰۴/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۲۰/۴/۱۴۰۳ به مبلغ قرارداد ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه از طرف دیگر ما خوابگاه را هم در اختیار ایشان قرار داده‌ایم، گفت: ایشان برای فرافکنی و اینکه ما را زیر سوال ببرد، حمله رو به جلو دارند تا تمام مصائب و مشکلاتش را گردن ما بیاندازد.

قیاسیان بیان داشت: ایشان قرارداد سه ساله دارند، وظیفه دارند که نگهداری کنند، اگر نمی‌توانند، این موضوع را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.

وی، بیان کرد: ما به این دلیل با ایشان قرارداد بسته‌ایم تا مستقل باشد، اگر مستقل نباشد تیم‌های دیگر هیئت فوتبال در لیگ دو و سه هم باید از این زمین چمن استفاده کنند، این در حالیست که ایشان اجازه این کار به آنها نمی‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ادامه داد: ایشان حتی نمی‌توانند زمین چمن را نگهداری، «کاور» و «زهکشی» کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تصریح کرد: مدیریت زمین چمن را به ما بدهند و اعلام کنند که توانایی این کار را ندارند تا هیئت فوتبال از آن نگهداری کند و حتی از آن درآمدزایی کند.

 

خبرنگار: سجادجوانمرد