مدیر وکارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان لرستات  در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: یکی از عوامل قدرت ایران سپاه پاسداران است، سپاهی که برآمده از بطن مردم و حامل یک پیام ساده آسمانی می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران، که هیچ یک از تجهیزات نظام استکبار و ابزارهای پیچیده جاسوسی و امنیتی؛ در راس آنها آمریکا، نتوانستند وقوع آن را پیش بینی کنند، حکایت از تغییری بزرگ در جهان داشت؛ آن تغییر، بلافاصله آغاز و یک نظامِ مردم سالار دین پایه، مستقر شد.

همان زمان؛ راس شیطان، آمریکای جهان خوار، خطر را احساس و با شیوه جنگ رسانه ای- تبلیغاتی و گردآوری همه ابزار خود، خواست تا نهال نوپای جمهوری اسلامی ایران را ناکام بگذارد؛ اما هر چه کوشید این نهال، روز به روز تناورتر شد، آنقدرکه یک تنه، مقابل همه قدرت های جهان ایستاد. جنگ رسانه ای ادامه پیدا کرد، از یک تهاجم فرهنگی به شبیخون و پس از آن به ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی تبدیل شد؛ جهانی موازی شکل گرفت که در آن تصویری بسیار تاریک از ایران به دنیا مخابره شد، اما…

نور خدا به ضمانت ذات اقدس الهی کماکان تابان مانده و خواهد ماند.

یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ

پس از جنگ تحمیلی، تمام ابزارهای جاسوسی، امنیتی و ضد ایرانی، برای قطع درخت جوان جمهوری اسلامی ایران متفق شدند، اما باز هم نور تابید و تلألو آن از مرزهای ایران فراتر رفته و منطقه ای عظیم را در برگرفت. قدرت ایران، دیگر در ایران محدود نبود، مرزهای آن هزاران کیلومتر از جغرافیای سرزمینی فراتر رفت.

 طرح خاورمیانه بزرگ ریخته و غرب با تمام امکاناتش برای اجرای آن همگام شد. اما، یک گزاره در نظام بین الملل شکل گرفت، “هر چیزی که ایران نخواهد نمی شود و هر چیزی که ایران  اراده کند، خواهد شد”.

امروز در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیش از هر زمان دیگری آمریکا و غرب پی برده اند که هندسه قدرت در حال تغییر است، ایران به سلامتی در حال گذر از یک پیچ تاریخی است و غرب خود را در دره مرگبار مکتب شیطانی اش گرفتار می بیند، یکی از عوامل قدرت ایران سپاه پاسداران است، سپاهی که برآمده از بطن مردم و حامل یک پیام ساده آسمانی می باشد. إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم.

سپاه در مقابل نیروهای تا دندان مسلح جهان، بسیار بسیار کم هزینه تر با برد و توان راهبردی غیر قابل مقایسه، تمامی معادلات و ترفند های نظامی و امنیتی را بر هم زده است.

سپاه در حالی توانست نقش بی بدیلی در عبور دادن ایران از بحران اخیر ایفا کند که آمریکا حتی رئیس جمهور آینده ایران را تعیین کرده بود. تا جایی از وقوع این تغییر مطمئن بودند که رئیس جمهور جوانِ خیره سرِ فرانسه با یک زن اغتشاشگر عکس یادگاری گرفت. اما، اقتدار بی بدیل سپاه باعث شده است که امروز، سعی کنند نام آن را لکه دار کنند.

آن کسانی که تروریست داعش را خلق کردند حال می خواهند، سپاه نابود کننده داعش را  تروریست خطاب کنند، اما کور خوانده اند. دست شیطان، برای تمام ملت های آزاده جهان رو شده است، تروریست خواندن سپاه پاسداران که خطر تروریست را از منطقه و جهان دور کرده است، دروغ بزرگی است که برخلاف سایر دروغ ها، دیگر قابل باور نیست.

مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان ، با محکوم کردن این اقدام ساده لوحانه سیاسی به اتحادیه اروپا توصیه می کند، برای خود و ملتشان احترام قائل باشند و از پیروی کورکورانه از آمریکا به عنوان نماد تروریست، پرهیز کنند، ایران بزرگ، این روز را نیز خواهد گذراند و رسوایی آن بر صورت تمام دولت مردان اروپا خواهد ماند.