نرگس سپه‌وند نویسنده خرم‌آبادی در اختتامیه نهمین دوره کتاب سال استان لرستان، گفت: با توجه به زحمات شبانه‌روزی نویسندگان بی انصافی است که کتاب و‌ مطالعه از زندگی روزمره ما حذف شود و مطالعه عامل پیشرفت در همه جوامع است.

به گزارش پایگاه خبری صدای منتقد،  آیین اختتامیه برگزیدگان نهمین دوره کتاب سال استان لرستان و تجلیل از نویسندگان حوزه قرآن و عترت استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس کارگروه قرآن و عترت این اداره کل و جمعی از نویسندگان استان لرستان در سالن شهید حیدریان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.

در این آیین از نرگس سپه‌وند روزنامه‌نگار و نویسنده لرستانی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: این نویسنده لرستانی دو کتاب در زمینه قرآن وعترت و یک کتاب در زمینه شهدا و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس منتشر کرده است.

نرگس سپه‌وند در گفتگو با خبرنگار ما کتاب و مطالعه را موجب عزتمندی افراد و تحول در اوضاع فرهنگی جامعه دانست و گفت: کتاب بهترین دوست آدم است و اگر بخواهیم در هر زمینه‌ای پیشرفت کنیم نیازمند مطالعه و تحقیق هستیم و چقدر خوب است حداقل یک سوم از زمانی را که به فضای مجازی اختصاص می‌دهیم با کتاب سر کنیم.

سپه‌وند تصریح کرد: نویسندگان ما در هر موضوعی سالها زحمت می‌کشند به این امید که آثار آنان موجب تاثیر مثبتی در جامعه شود لذا بی انصافی است که کتاب و مطالعه از زندگی‌ روزمره ما حذف شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: نیاز امروز جامعه مطالعه بروز است و امیدواریم همه متولیان فرهنگی، نویسندگان و همه احاد جامعه دست در دست هم دهیم تا شاهد افزایش چشمگیر سرانه مطالعه در استان باشیم.