به گزارش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به سفر رئیس جمهور چین به امارات، گفت: تقویت وفاق و همدلی بین دولت و ملت و تکیه بر اصل نه شرقی و نه غربی است ضمن آنکه ناتوانی وزارت امور خارجه در شناخت مسائل جهانی و منطقه ای و مدیریت پرونده برجام محرز و نیازمند تصمیم دولت و مجلس و ایجاد تغییر در مدیریت این دستگاه مهم است.

وی در تذکری به وزیر نیرو، افزود: اخذ ردیف ماده 23 برای سد ماربره شهرستان دورود در لایحه بودجه امسال که تعهد سال گذشته شما در کمیسیون انرژی مجلس بود را یادآور می شوم و می طلبد به این موضوع توجه شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ضمن یادآوری اهمیت اجرای تعهد ساخت 4 میلیون مسکن دولت سیزدهم، ادامه داد: می طلبد به اجرای سریع تر توافق وزرای راه و دفاع مبنی بر واگذاری شهرک صنایع دفاع دورود در قالب نهضت ملی مسکن و بهره برداری از آن در سال جاری و همچنین تکمیل و بهره برداری جاده کمربندی دورود و قطعه 9 کیلومتری جاده ازنا- شازند در سال جاری توجه شود.

وی خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، گفت: بیش از 6 ماه است در انتظار پاسخ استعلام سازمان برای تبدیل جاده خاکی به شوسه روستای مقصد گردشگری در حوزه انتخابیه هستیم.

گودرزی خطاب به وزیر بهداشت، یادآور شد: برای جبران توقف چند ماهه بیمارستان جدید دورود که اخیرا فعال شده است و تقویت اعتبارات همچنین اعلام نتایج نهایی مطالعه مشاور فنی نسبت به روان گردانی و استحکام خاک محل احداث بیمارستان ضروری است.

وی خطاب به رئیس مجلس، گفت: چندین میلیون نفر نیروی شرکتی، روزمزد و مشاغل مشابه منتظر بررسی شور دوم طرح قانونی ساماندهی کارکنان دولت هستند.

عضوکمیسیون اجتماعی خطاب به وزیر صمت تصریح کرد: افزایش مداوم قیمت، خرید خودرو را برای طبقات متوسط و ضعیف به آرزو تبدیل کرده است، می طلبد به این موضوع توجه شود.