نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه خشونتی که معدود داعشی‌های وطنی برای ایجاد رعب و وحشت در مردم ایجاد و با دستان پلید خود در فضای رسانه ای منتشر می‌کردند، پرده از چهره کریه آنها برداشت، گفت:  همه مردم فهیم ایران دریافتند که این قماش نه به کرامت زن اعتقاد دارند و نه برای زن و آزادی و زندگی مردم بی گناه ارزش قائل هستند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد،  مهرداد در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه، 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود شهادت مظلومانه 4 تن از دلاورمردان لرستانی در اغتشاشات اخیر را سند افتخار ولایتمداری و میهن دوستی مردم لرستان و برملا کننده چهره واقعی مدعی دروغین «زن، زندگی آزادی» دانست و گفت: همه این عزیزان در خارج از استان لرستان پرپر شده و جان عزیز خود را فدای امنیت و آزادی ایران اسلامی کردند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نبرد حق و باطل از همان ابتدای خلقت و در خانواده آدم ابوالبشر آغاز شد، گفت: با کشته شدن هابیل توسط برادرش، گمان می رفت که ریشه حق از جا کنده شده و قصه خوبان به پایان رسیده است اما چنین نشد و نبرد حق و باطل سکه رایج زندگی فرزندان آدم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایستادگی یک ملت بزرگ برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در یک کلمه اعتلای کلمه الله بود که در این مسیر موفقیت های چشمگیر و ناکامی های تلخی به چشم می خورد، عنوان کرد: اما حجم ناکامی ها در این میان ناچیز است. دشمن به دنبال آن است که مقصد ملت مومن و تمدن ساز ایران را از خدا به خرما و از عرش به فرش منحرف کند و ما را به بندگی طاغوت بازگرداند.

ویس کرمی با بیان اینکه استکبارجهانی ما را ذلیل می خواهد و با ایران مستقل و آزاد و یکپارچه مشکل دارد، اظهار داشت: چون تفکر ولایت فقیه را ضامن تحقق این کمالات می داند، ستون خیمه را نشانه گرفته است. هنر انقلاب اسلامی این بود که جوانان را از عشرتکده ها بیرون کشید و آنها را در دفاع مقدس آسمانی کرد و این فرمول را به گستره جهان صادر و نهادینه کرد و در همان زمان هم شیطان گروهی از جوانان ما را فریب داد که بعضا از خانواده های محترم و مبارزی بودند و قصه نبرد حق و باطل باز هم امتداد پیدا کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: راهکار مبارزه با باطل را هم قرآن مشخص کرده است. پیروزی یا شهادت. چیزی که هیچگاه دشمنان خارجی و منافقین داخلی نتوانستند عمق این مفهوم بنیادین را درک کرده و این انقلاب هنوز ظرفیت تربیت جوانان و نوجوانان خود و آسمانی کردن آنها را دارد. فرهنگ، عفت، میهن دوستی و خداپرستی در ذات ایرانی نهفته و تا تاریخ نشان می دهد این مردم موحد بوده اند و از این رو بی نزاکتی، تن فروشی و دین فروشی در این مملکت مشتری دائمی ندارد. خشونت های اغتشاشات اخیر نیز ریشه در همین عدم همراهی مردم با دشمنان انقلاب اسلامی دارد چرا که پس از ناامید شدن از همراهی مردم به انتقام از مردم روی آوردند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که خداوند با کسی عهدی ندارد جز عهد خودش، عنوان کرد: جمهوری اسلامی چاره ای ندارد جز اینکه معاد و معاش را تؤامان فراهم کند و به همین منوال کسی حق ندارد به بهانه مشکلات اقتصادی به ارزش های اسلامی و ملی دهن کجی کند و دیگری مجاز نیست که مشکلات معیشتی مردم را به گفتاردرمانی و دعادرمانی حواله دهد. امنیت و عدالت حداکثری هدف تشکیل حکومت اسلامی است و چاره ای جز پایبندی به قانون وجود ندارد از این رو هرگونه دعوت به تفرقه و قانون شکنی حتما ریشه در القائات دشمن دارد.

ویس کرمی اضافه کرد: دشمن بداند اهل سنت ایران محب اهل بیت(ع) و طرفدار جمهوری اسلامی بوده و برای استقرار و حفظ آن شهدای فراوانی تقدیم کرده از این رو پیشنهاد می کنم آب در هاون نکوبیده و انتقادات برادران اهل سنت را به اختلافات مذهبی یا مخالفت با اصل نظام تعبیر نکنند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی در یک جنگ ترکیبی، تمام خباثت و ناجوانمردی خود را در قالب امپراتوری دیکتاتوری رسانه ای به میدان آورده و یک جنگ شناختی تمام عیار را آغاز کرده که حتی الامکان حقیقت، بیان و روشن نشود و اگر حقیقتی هم بیان شد با توهین و افترا گوینده را از بیان حقیقت و سایرین را از دفاع از او پشیمان کند که راهکار اساسی در این مقطع شکستن مارپیچ سکوت رسانه ای به وسیله جهاد تبیین است و تنها در این صورت است که رسانه دشمن دو طرفه می شود و به خودش باز می گردد.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه عینی خشونتی که معدود داعشی های وطنی برای ایجاد رعب و وحشت در مردم ایجاد و با دستان پلید خود در فضای رسانه ای منتشر می کردند، پرده از چهره کریه آنها برداشت و همه مردم فهیم ایران به زودی دریافتند که این قماش نه به کرامت زن اعتقاد دارند و نه برای زن و آزادی و زندگی مردم بی گناه ارزش قائل بوده و علیرغم فشار سنگین معیشتی و دلخوری های جدی از عملکرد برخی مسئولان، با آنها همراهی نکردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی چند نوجوان هیجان زده یا چند به اصطلاح سلبریتی که معدود و تعدادی فالوورهای مجازی دارند و یا معدودی اغتشاشگر خیابانی نیست بلکه تهدید واقعی دور شدن از آرمان های انقلاب اسلامی همانند عدالت و مردم داری و شایسته سالاری است.