نتایج اولین جشنواره کشوری ” تکاور ” بزرگداشت شهید مرتضی بیرانوند با معرفی نفرات برتر در چند بخش  معرفی شدند.

به گزارش صدای منتقد،جشنواره کشوری علمی و فرهنگی ” تکاور ” بزرگداشت شهدای تکاور ارتش و شهید مرتضی بیرانوند نتایج اولین دوره از این جشنواره کشوری در بخش های ” داستان کوتاه، مقاله، شعر، تیزر و نماهنگ، عکاسی و طراحی ” اعلام شد.

طبق این گزارش در بخش:
شعر:
بهرام صیاد ( اول ) سنندج
علیرضا بیرانوند( دوم ) تهران
عاطفه غلامزاده ( سوم ) انزلی
المیرا بانگ زارع ( چهارم)
پریا رحیمی ( پنجم ) شیراز

بخش داستان کوتاه:
رضا جاهد ( اول ) کرمانشاه
محمد بخشی ( دوم ) خرم آباد
کاظم رضایی ( سوم ) ارومیه

بخش‌ مقاله:
مانی برخورداری ( اول ) تهران
ساسان دالوند ( دوم ) کوهدشت
شهربانو جباری ( سوم ) تبریز

بخش تیزر و نماهنگ:
کامران میرزایی ( اول ) ایلام
داریوش زند ( دوم ) اصفهان
کوروش زارع ( سوم ) کرمان

بخش عکاسی:
مرجان سیفی ( اول ) اراک
روناک عباسی ( دوم ) قوچان
ایران رئیسی ( سوم ) یزد

بخش طراحی:
سلمان هزباوی ( اول ) اهواز
بابک عطایی ( دوم ) شیراز
زینب میرزایی ( سوم ) همدان

این جشنواره همچنان در سه بخش ( خبرنگار ویژه، پژوهشگر جنگ و دستاورد هنری ) از آقایان: سامان بیرانوند ” فعال خبری “، علی رشنو ” پژوهشگر جنگ ” و وحید پاپیراد هنرمند هنرهای تجسمی تقدیر بعمل خواهد آورد.

مهدی بیرانوند دبیر این جشنواره نیز در خصوص برگزاری و اولین جشنواره کشوری تکاور گفت: اولین دوره جشنواره فرهنگی و علمی ” تکاور ” بزرگداشت شهید تکاور مرتضی بیرانوند در بخش های مختلف علمی و هنری بصورت کشوری در بستر فضای مجازی برگزار شد.
که ۳۲۳ اثر در کلیه رشته ها از سراسر هنرمندان و پژوهشگران ایران دریافت کردیم. بیشترین اثر مربوط به بخش شعر با ۱۵۶ اثر بود‌. ۱۵۶ اثر با کیفیت بالا که نمی شد ازآنها چشم پوشی ‌کرد و همین مسئله دلیلی شد که پنج اثر را انتخاب کنیم. همچنین در دو بخش کتاب و دلنوشته هیچ اثری نظر داوران را جلب نکرد و برگزیده ای در این بخش نداشتیم.

وی در خصوص مراسم اختتامیه این جشنواره نیز افزود: به احترام داغدار بودن ملت شریف ایران مراسم و جشن اختتامیه بصورت حضوری نخواهیم داشت و جوایز بصورت پستی برای برگزیدگان ارسال خواهد شد.

بیرانوند در پایان از حمایت اقای مهدی مدیری دبیر ستاد معراج شهدای شهرستان بروجرد و خانم کلثوم دلیران مدیریت اولین آموزشگاه خبرنگاری غرب ایران نیز تشکر و گفت: هیچ حمایتی از ارگان های دولتی نداشته ایم. صفر تا صد این جشنواره کشوری با حمایت آقای مدیری دبیر ستاد معراج شهدای بروجرد، آموزشگاه خبر و رسانه لرستان به مدیریت خانم دلیران و نزدیکان شهید تکاور مرتضی بیرانوند انجام شد.

جوایز نفرات اول هر بخش: تندیس، لوح سپاس، جایزه نقدی – نفرات دوم : دیپلم افتخار لوح سپاس و گواهی حضور
– نفرات سوم: گواهی حضور و بسته فرهنگی می باشد.