مدیرکل بازرسی لرستان گفت: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات توسط بانک ممنوع است.

 به گزارش  صدای منتقد سعید رازانی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد بدهی مالیاتی، اظهارکرد: کسانی که بدهی مالیاتی دارند به خصوص افرادیکه آدرس و تلفن مشخص دارند باید اعلام شود که بدهی دارند.

وی افزود: براساس قانون مالیات مستقیم، حساب‌  و کارت‌ افراد مسدود و آنها ممنوع الخروج می‌شوند اما قبل از انجام این کار باید به افراد بدهکار اطلاع داده شود.

مدیرکل بازرسی لرستان اظهار کرد: ممکن است افرادی در دسترس نباشند و یا مسافرت باشند بهتر است قبل از انجام هرگونه اقدامی آنان را در جریان میزان بدهی قرار دهید.

رازانی گفت: باز کردن حساب فردی که به این دلایل مسدود شده کاری زمانبر است و نیاز است به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی به موقع مالیات خود را پرداخت کنند.

وی در خصوص بلوکه کردن بخشی از تسهیلات بانکی توسط بانک‌های استان، اظهار کرد: بلوکه کردن بخشی از تسهیلات توسط بانک ممنوع است.

مدیرکل بازرسی لرستان ادامه داد: چنانچه مواردی وجود داشته باشد و افراد به بازرسی استان اطلاع داده دهند حتما به این موارد ورود پیدا می‌کنیم.

رازانی گفت: افرادی که به این موضوع انتقاد دارند و بخشی از تسهیلات آنها توسط بانک بلوکه شده می‌توانند به آدرس سامانه ثبت گزارش سازمان بازرسی مراجعه کنند و موارد را با نام بانک مطرح کنند تا بازرسین به این موضوع رسیدگی کنند.