نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نظام اسلامی آشوب در جامعه و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و در این راستا قوه قضاییه با افرادی که دست در دست دشمن هستند برخورد جدی می‌کند.

به گزارش صدای منتقدhttp://نماینده ولی فقیه در لرستان: نظام اسلامی خسارت به مردم را تحمل نمی کند به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر شهید پاسدار رضا خانی چگنی در پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد اظهار کرد: شهیدان با جانفشانی برای دفاع از اسلام و قلمرو اسلامی، مقابله با تبهکارانی را که به دنبال تجزیه ایران هستند سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی گفت: شهیدان امنیت برای دفاع از اسلام و کشور، جان خود را مقابل فتنه‌گران تقدیم انقلاب اسلامی کردند چراکه دفاع از نجابت بانوان و دختران ایجاب می‌کند چنین سرو قامتانی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان و جوانان و نوجوانان را از مساجد، نمازجمعه، پایگاه های بسیج و کانون های دینی جدا کند و بذر دروغ را میان جامعه ترویج دهد اما اقشار مختلف مردم نشان دادند که هوشیار و بیدار هستند.

پاسدار “رضا خانی‌چگنی” از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عصر شنبه یکم آبان ماه در شمال غرب کشور حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر پاک این شهید امروز سوم آبان از محل پادگان امام حسین (ع) در خرم آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

گفتنی است در ماه اخیر شهیدان فرید کرم پور، داود عبدالهی و مهدی لطفی از لرستان به عنوان شهدای امنیت تشییع و خاکسپاری شدند.