مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت مهدی لطفی  در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش صدای منتقد، لرستان مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت مهدی لطفی با حضور دکتر زیویار استاندار لرستان، فرمانده انتظامی استان سردار الهی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی و آحاد مردم شهیدپرور بروجرد در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد .

استاندار لرستان در مراسم تشییع و تدفین پیکر «مهدی لطفی» سومین شهید مدافع امنیت لرستان، گفت: مدافعین امنیت در برابر فتنه انگیزان و آنانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند محکم و استوار ایستاده اند.

دکتر زیویار با بیان اینکه مدافعین امنیت در حمایت از مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، اظهار داشت: به اعتراف افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر دست داشته اند، مشخص شده که برخی ها با فریب خوردن از جریان فتنه در خارج از مرزهای کشور در قبال وعده های ناچیز، در نا امنی های اخیر کشور مشارکت کرده اند .

وی در ادامه افزود: وعده‌های داده شده توسط فتنه‌گران به فریب خوردگان در قبال خون‌های ریخته شده و جان هایی که برای امنیت کشور فدا شد، هیچ ارزشی ندارد و موجب برانگیختن احساسات مردم شهید پرور در برابر ناهنجاری ها و آزرده خاطر شدن آنان شده است .

استاندار لرستان تصریح کرد: حضور پر شور هم استانی ها در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی لطفی از بی زاری مردم نسبت به تحرکات جریان فتنه و در مقابل از ارزش والای شهدا حکایت دارد .

دکتر زیویار تاکید کرد: خون شهیدان مدافع امنیت در جریان ناهنجاری های اخیر بی پاسخ نخواهد ماند و فتنه گران باید بدانند مردم در مقابل آنان ایستاده اند .