مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان از دستگیری متخلفان زیست‌محیطی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ، علی سالاروند امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل در طول هفته گذشته در سطح مناطق تحت مدیریت استان، هشت نفر متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر کرده و از آنها هشت قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

وی افزود: از این متخلفین زیست محیطی علاوه بر هشت قبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی، ۸۹ عدد فشنگ، ۹ قطعه سهره طلایی، دو رشته تور پرنده گیری، دو عدد قفس فلزی نگهداری پرنده، ۳۰۰ متر تور تله‌ای ماهیگیری کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان ادامه داد: همچنین طی بازرسی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل از منزل یک متخلف زیست محیطی یک عدد تروفه کل وحشی نیز کشف و ضبط شد.

سالاروند اظهار داشت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و پیوست مستندات برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می‌ماند.

وی از همه دوستداران محیط زیست درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی آن را به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.