سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: جوان‌گرایی موجب تکرار عنوان قهرمانی این تیم در رقابت های کشوری می شود و به همین منظور همواره در دستور کار قرار دارد.

به گزارش صدای منتقد از روابط عمومی باشگاه پلیمر خلیج فارس سیاوش سپهوند اظهار کرد: با توجه به کسب عنوان قهرمانی باشگاه های کشور طی ۲ سال گذشته در رده‌ سنی بزرگسالان، امسال نیز با یک برنامه‌ریزی درازمدت به دنبال بکارگیری ورزشکاران جوان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ابتدای سال با جذب ورزشکاران جوان برنامه هدفمندی را آغاز کردیم و در ۲ مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر در جایگاه دوم قرار گرفتیم .

وی گفت: استفاده از جوانان در کنار باتجربه‌ها به تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در راه کسب عنوان برتر کمک کرده است هرچند که پلیمر تیمی بدون برنامه نیست و شناخت کامل از سایر تیم‌ها و دوومیدانی‌کاران دارد و براساس آن برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود.

سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد افزود: دومین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان با حضور ۱۲ تیم در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار و در پایان ذوب‌آهن اصفهان با ۳۸۱ امتیاز پیشتاز شد همچنین پلیمر با ۳۸۰ و نفت تهران با ۲۵۵ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

سپهوند تصریح کرد: در مرحله اول با توجه به اینکه تیم پلیمر نسبت به ذوب‌آهن، چهار دوومیدانی‌کار کمتر داشت این فاصله ایجاد شد و بدون شک برای مرحله سوم که در حال برگزاری است، فقط برای تکرار عنوان قهرمانی سال قبل تلاش می‌کنیم.