حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در جریان بازدید از تمرین تیم خیبر گفت: تشکر و قدردانی مسئولین ما (از سرمایه گذاری صورت گرفته) باید این باشد که تمامی همراهی لازم را با تیم خیبر به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد ،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حضور در اردوگاه کمالوند ضمن بازدید از تمرین تیم فوتبال خیبر خرم آباد با مدیرعامل ، کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: استان لرستان در باب ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، کشتی ، دوومیدانی و ورزش های رزمی سابقه کهنی دارد و قهرمانان پرافتخاری تقدیم به کشور کرده است.

وی ادامه داد: در بحث فوتبال هم در دوره های مختلف افراد با نام و نشان داریم که در سطح فوتبال کشور شناخته شده هستند و چهره ملی محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: خیبر تیم ریشه دار ، با سابقه و شناخته شده ایی است که طرفداران زیادی در استان و کشور دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه این تیم در دوره های مختلف توان خود را برای موفقیت به کار گرفته است به خصوص در چند سال گذشته افزود: امسال ظرفیت های خوبی به کار گرفته شده، بازیکنان خوبی هم بومی و هم بازیکنان از استان های دیگر جذب شده ، همچنین یک مربی بومی ، کار بلد و باتجربه هدایت تیم را بر عهد گرفته است که امیدواریم امسال به نتیجه مطلوبی برسد.

وی اضافه کرد : همه ما از مردم گرفته تا مسئولین فرهنگی، اقتصادی و ورزشی موظف هستیم زیر ساخت های لازم را فراهم و تیم را یاری کنیم تا تیم بتواند به هدف خود که صعود لیگ برتر است دست پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: کانون هواداران تیم خیبر هم علاوه بر فعالیت های ورزشی در بحث های فرهنگی و دینی را باید در دستور کار خود قرار دهد، هرچه روحیه دینی و تعصب مثبت همراه ورزشکار باشد در رساندن ورزشکار به نتیجه و هدف بسیار موثر است.

وی به کمپ تیم خیبر اشاره کرد و افزود : این کمپ با توجه به تغییرات و تلاش های انجام شده در شان این تیم نیست و نیاز است همه همراهی کنند از مسئولین مربوطه هم میخوایم شرایط لازم را مهیا تا کمپی مناسب و در شان این تیم فراهم شود.

حجت الاسلام شاهرخی در پایان بیان داشت: از دکتر عبدی مالک تیم ، مدیرعامل، مربی کادر فنی و مجموعه تیم خیبر به خاطر زحمات و تلاش های انجام شده تشکر میکنم، بنده هم وظیفه خود می‌دانم که پیگیری‌های لازم در خصوص حل مشکلات این تیم را انجام دهم.