سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال نوجوانان ازنا از عدم حمایت مسئولان  وبرخی ناملایمتی ها در حمایت از تنها نماینده لیگ برتری فوتسال لرستان خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبر ی و تحلیلی  صدای منتقد ،حمید لک حیدری  سرمربی جوان و سازنده تیم وحدت ازنا در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی  صدای منتقدگفت :تیم فوتسال وحدت ازنا، مهر ۱۴۰۰ با قرار گرفتن در گروه دو مسابقات دسته یک نوجوانان و هم گروهی با نمایندگان اصفهان، کاشان، خراسان جنوبی، البرز و بندر عباس که به میزبانی کاشان برگزار  موفق شد به همراه نماینده البرز از گروه خود صعود و به مرحله نهایی مسابقات صعود کند.

 وی افزود :مرحله نهایی با حضور تیم های وحدت ازنا و مقاومت البرز از گروه دو و تیم های آکادمی بی غم مشهد و وحدت اصفهان از گروه یک به میزبانی تیم وحدت ازنا نماینده لرستان در آبان ۱۴۰۰ برگزار شد، که تیم وحدت ازنا با شایستگی و اقتدار موفق شده نماینده اصفهان را با نتیجه ۴ بر ۰،نماینده البرز را ۶ بر ۰و نماینده مشهد را ۵ بر ۲ شکست دهد و ضمن قهرمانی مسابقات دسته یک کشور،  به همراه نماینده مشهد به لیگ برتر نوجوانان کشور صعود کند.

 لیک حیدری تصریح کرد :تیم وحدت ازنا سال گذشته بدون هیچگونه حمایت مالی از سوی شرکت ها و ادارات و با هزینه شخصی  وبا کمک برخی خیرین به این مسابقات عازم شد.

 وی افزود :از مسئولین  استانی و شهرستان و نماینده مردم ازنا و دورود و کارخانجات ازنا انتظار داریم که تنها نماینده غرب کشور در تمام رده های پایه راه مورد حمایت مالی و معنوی خود قرار دهند در صورت نداشتن اسپانسر مجبور به فروش مجوز تیم بعلت هزینه های هنگفت تیم خواهیم شد.

لیگ برتر با حضور ۱۲ تیم برتر کشور که اکثر آنان با اسپانسرهای بزرگ صنعتی در مسابقات حاضر خواهند بود

اسامی نفرات تیم: علی اصغر اقاخانی،علی بیات،ابوالفضل رضایی،امیرمحمد خادم،علیرضا ملکی،وهاب احمدوند،علیرضا حیدری،محسن روشن نیا،رضا لک،کاوه مهدوی،امیرحسین عبدالوند،مهدیار عبدالوند،محمدرضا چراغی،امیرحسین هوشمند ،محمدرضا عبدالوند،محمدمهدی درویشی،سجاد رضاییان، کادر فنی تیم وحدت ازنا: سرمربی: حمید لک حیدری ،مربی:  یاسین جاپلقی،مربی دروازبان: محمد رضا جدید