نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت :  ۸ کیلومتر از محور الیگودرز – خمین در محدوده استان مرکزی زیر بار ترافیکی می‌رود.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ، محمد خدابخشی در این خصوص گفت: پیمانکار قول داده ۸ کیلومتر از محور الیگودرز- خمین که در محدوده استان مرکزی است تا مهرماه زیر بار ترافیکی برود.

وی افزود : حدود ۱۶ کیلومتر از محور که در محدوده لرستان و الیگودرز قرار دارد، سه سال گذشته زیر بار ترافیکی رفته است.

خدابخشی ادامه داد : با پیگیری‌هایی که انجام دادیم شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور پیمانکار ۲۳ کیلومتر باقیمانده مسیر را انتخاب کرد که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت کیلومتر مسیر تا دو هفته دیگر به طور کامل آماده و به مرحله آسفالت می‌رسد.

خدابخشی افزود: پیمانکار قول داده که آسفالت ۸ کیلومتر را قبل از شروع فصل سرما انجام دهد و تا مهرماه این ۸ کیلومتر زیر بار ترافیکی برود.

خدابخشی با اشاره به اینکه زیر سازی باقیمانده محور هم در حال انجام است، گفت: با پیگیری های مشترک با نماینده مردم خمین، وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه جز مصوبات سفر رییس جمهور به استان مرکزی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تأمین منابع مالی‌ پروژه با مشکلی مواجه نیست و تخصیص‌ها به خوبی انجام می‌شود، اظهار کرد: انتظار داریم عملیات اجرایی با سرعت بیشتری انجام شود .