عضو هیات علمی دانشگاه و رییس همایش استانی چالش های گزارش‌نویسی و مستندسازی در مددکاری اجتماعی گفت: این همایش شهریور امسال در لرستان برگزار می‌شود.
به گزارش صدای منتقد ، دکتر محسن‌رضا منظمی در جمع خبرنگاران با تشریح محورهای این همایش افزود: همایش در چند محور شامل، چالش‌های گزارش نویسی بین سازمانی، مستندسازی با تاکید بر اصول و ارزش‌های حرفه‌ای، گزارش نویسی و مستندسازی با تاکید بر نقش فناوری اطلاعات، چالش‌های گزارش نویسی در سازمان‌ها برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مردادماه سالجاری به نشانی وبسایت www.lorestansw.ir ارسال نمایند و با نظر هیات داوران آثار برتر در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

منظمی تصریح کرد: این همایش با مشارکت برخی از سازمان‌ها، ادارات و دانشگاه‌های استان لرستان از قبیل، سازمان بهزیستی، سازمان زندانها و اقدامات تامینی، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علمی کاربردی، جهاد دانشگاهی استان لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و انجمن مددکاران استان لرستان برگزار خواهد شد.

رییس همایش عنوان داشت: در این همایش آموزش بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی اعطا می‌گردد.

گفتنی است این همایش ۱۷ شهریور سالجاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.