معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: تقویت گروههای جهادی تقویت گفتمان انقلابی است، تقویت گفتمان انقلاب به معنی در صحنه نگه داشتن مردم است.
به گزارش صدای منتقد، بهرام ستاری دستنایی ‍ در دیدار با اعضا مجمع جهادگران و کارگروه‌های تخصصی بسیج سازندگی  با بیان اینکه من احساس همگرایی با شما است، گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون این روحیه جهادی در من وجود داشته است .
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی اگر اعتبار در اختیار داشته باشد به خوبی می تواند فعالیت کند، افزود:  در بحث جهاد تبیین مقام معظم رهبری دغدغه‌های مردم را بیان می‌کند و طبق دغدغه مقام معظم رهبری با تنوع می‌توانیم علارغم همه این ناهماهنگی‌هایی که در استان هست، پاسخ دهیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: حل مشکل مردم حتی جزئی امید را به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری، نهادینه می‌کند، ایجاد امید و انگیزه در دل مردم بسیار کار خوبی است که باید انجام شود.
وی با اشاره به اینکه تقویت گروههای جهادی تقویت گفتمان انقلابی است ، بیان کرد:  تقویت گفتمان انقلاب به معنی در صحنه نگه داشتن مردم است، گروههای جهادی نباید فقط  فعالیت‌های عمرانی فقط انجام دهند در حالی که این کار  مشکل مردم است اما می‌گوییم اگر نظامی را که ۸ سال پیش‌ از مردم جدا کردند را  نتوانیم به مردم بازگردانیم، آسیب آن به مراتب خطرناکتر  است.
وی با بیان اینکه متاسفانه متولیان زیادی  در مباحث گوناگون داریم که باید منسجم شود تا بتواند تاثیرگذار شود.گفت:ماهیانه  جلسه مانع شناسی را داشته باشیم و مسیرهای رفته شده را جمع بندی کنیم و  در بحث طرح‌های آسیب‌شناسی که بتواند رویکرد اجرایی داشته باشد در یک برنامه ۴ ساله ۴ نقطه شهر را به سر و سامان نسبی با رویکرد مسئله محوری برسانیم.
انتهای پیام/