رییس و پرسنل ورزش وجوانان پلدختر به مناسبت هفته قوه قضاییه با رییس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار کردند.

به  گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ،مهرداد محمودی رییس ورزش وجوانان پلدختر به همراه تعدادی از پرسنل این دستگاه به مناسبت هفته قوه قضاییه با مهدی بیرانوند  رییس دادگستری و علی امرایی  دادستان پلدختر دیدار کرد.

محمودی در این دیدار که حسین سرمالیان مسئول حفاظت و اطلاعات دادگستری شهرستان نیز حضور داشت ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه  نقش قانون و توجه به  قانونمندی و استفاده از ظرفیت دستگاه قضا در حوزه  ورزش را ضروری و   قابل توجه دانست و  اظهار کرد :  در حوزه ورزش پلدختر آینده نگری لازم  صورت نگرفته  است که لازم است در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده کرد‌.

رییس ورزش وجوانان پلدختر به بحث تنش و  کمبود منابع  آبی اشاره کرد و گفت: با توجه به این شرایط لازم بود که در جهت احداث چمن مجموعه شهید سرمالیان به سمت ایده چمن مصنوعی  حرکت کنیم؛ کمااینکه در زمینه  نگهداری از چمن مصنوعی نیز باید به خاطر موضوع عمر و استهلاک مواد آن مدیریت لازم انجام گیرد.

محمودی با بیان اینکه نزدیک  به ۲هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان پلدختر وجود دارد  که  دارای کارت بیمه ورزشی هستند ، یادآورشد:    همچنین نزدیک به ۵ هزار ورزشکار سازمان نیافته در این شهرستان فعالیت دارند که   باید با ساماندهی لازم   مدیریت  شوند.

رییس ورزش وجوانان پلدختر گفت: دستگاه اداری  که  در سطح شهرستان دارای  زمین و امکانات ورزشی هستند باید به حوزه ورزش وجوانان  کمک کنند تا بتوانیم ورزش را در پلدختر  توسعه وارتقا دهیم .

او  بیان کرد:   با توجه به اعتبار ۱۰ میلیاردی تخصیص داده شده از طرف اداره کل ورزش وجوانان استان  به بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان کار  بازسازی و بهسازی محوطه ، چمن ، روشنایی ، سرویس بهداشتی و همچنین آبگیری استخر در حال انجام است که در این راستا تلاش می کنیم  هرچه سریعتر وکاملتر  مجموعه  وارد چرخه استفاده  مردم شود.

در ادامه  مهدی  بیرانوند رییس دادگستری پلدختر نیز  با تاکید بر نقش و اهمیت  ورزش در جامعه ، گفت :  دستگاه قضا  در مواردی که لازم بوده  در  کنار ورزش وجوانان  قرار داشته و  کمافی السابق در خدمت جامعه ورزش شهرستان خواهیم بود.

همچنین علی امرایی دادستان پلدختر در این دیدار گفت  : می طلبد که ورزش وجوانان  تعامل و هم افزایی بیشتری را داشته تا برای درست تر انجام دادن امورات  به جامعه خصوصا قشر جوان موثر باشد.