طی مراسمی صبح امروز سه‌شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ و با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم‌آباد پارک بانوان کوثر واقع در منطقه گلدشت شرقی به بهره‌برداری رسید.

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد در این مراسم با بیان اینکه شهرداری در راستای ارائه خدمات به جمعیت بانوان وظیفه دارد، گفت: پارک بانوان کوثر در مساحت ۶۷۰۰ مترمربع و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مهندس فتوحی افزود: این پارک دارای اتاق کودک و مادر، پیست دوچرخه سواری، زمین‌های ورزشی پینگ پنگ و والیبال و محوطه بازی کودکان است.

فتوحی هم‌چنین با اشاره به اینکه در راستای خدمت به جمعیت بانوان شهر خرم‌آباد برنامه‌های دیگری نیز داریم، افزود: به دنبال احداث پارک بانوان در سطح منطقه ۲ شهرداری خرم‌آباد هستیم و تلاش می‌کنیم تا سه منطقه شهرداری از این امکان بهره‌مند شوند.

شهردار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ،چرا عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها به درازا می‌کشد، اظهار کرد: بنیه مالی ضعیف شهرداری نمی توانند جوابگو این باشد و شهر ما شهر صنعتی نیست و ارزش افزوده زیادی به شهرداری تعلق نمی‌گیرد و هم‌چنین سرانه درآمد پایین عمده دلایل طولانی شدن عملیات اجرایی برخی پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های شورای شهر و تمامی پرسنل شهرداری امروز شاهد افتتاح پارک بانوان کوثر هستیم، ادامه داد: در تمام مناطق شهر خرم‌آباد پروژه‌هایی در دست طراحی و احداث است که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی هم‌چنین به پروژه شهربازی کیو نیز اشاره کرد و گفت: عملیات احیا و بازسازی شهربازی کیو بعد از ۱۲ سال رکود و تعطیلی از سر گرفته شد که در این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار خرم‌آباد به اجرای برخی پروژه ها جهت روان‌سازی و کاهش ترافیک شهر اشاره کرد و توضیح داد: به همین منظور اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در برخی نقاط مختلف خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته است.