پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد: بانک رفاه کارگران در کلیه استان ها،از میان خواهران وبراداران دارای شرایط استخدام دعوت به همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، بانک رفاه کارگران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های مورد نیاز برای مشاغل بانکدار به منظور اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور، دعوت به همکاری می کند.

بانک رفاه کارگران به منظور  تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های مورد نیاز برای مشاغل بانکدار به منظور اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور، دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، رفتاری و روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت جسمی و روحی و…، در چارچوب قوانین و مقررات جاری به صورت قراردادی(مزایای بیمه درمانی و بازنشستگی تامین اجتماعی)، دعوت به همکاری می شوند.

متقاضیان واجد شرایط تا روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت بانک رفاه کارگران به نشانی اینترنتی www.refah-bank.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه (با عنوان آگهی دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران) اقدام کنند

حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۲۷ سال (متولدین ۱۳۷۴٫۰۲٫۰۴ به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ۳۰ سال (متولدین ۱۳۷۱٫۰۲٫۰۴به بعد) تا پایان مهلت ثبت نام، تعیین شده است.

حداقل معدل قابل قبول فارغ التحصیلان دورة کارشناسی‌ و کارشناسی ارشد نمره ۱۵ تمام است.

لازم به ذکر است، کارت شرکت در آزمون برای مشاهده و چاپ روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت بر روی سایت ثبت‌نام قرار خواهد گرفت و زمان برگزاری آزمون کتبی نیز روزهای پنج شنبه یا جمعه(۲۲ و ۲۳) اردیبهشت ماه خواهد بود.