مدیر کل صدا وسیمای لرستان گف :شبکه لرستان برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است .

به گزارش پایگاه  خبری وتحلیلی صدای منتقد، دکتر شیروی گفت: رادیو لرستان در ایام دهه مبارک فجر، برنامه صبحگاهی خود ر ا با عنوان «سلام لرسو» به صورت ویژه از ساعت 7 صبح به مدت 1 ساعت ، به صورت زنده تهیه و پخش می کند.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «صدای انقلاب» نیز ساعت 9 صبح ،به مدت 60 دقیقه از رادیو لرستان پخش می شودو این برنامه با آيتم هايي مانند:روز شمار انقلاب ، مهمان و کارشناس ،گزارش مردمی ، سرودها و موسیقی های انقلابی ،گزارش ویژه از پیشرفت ها و توسعه استان ، مسابقه پیامکی و … در خدمت مخاطبان خواهد بود.

مدیر کل صداوسیمای لرستان افزود: برنامه 45 دقیقه ای “چشم انداز” نیز به صورت ویژه پخش می شود؛در این برنامه هر روز ساعت 10 صبح با دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته می شود.

وی تصریح کرد: برنامه شاد عصرگاهی رادیو لرستان به نام «ایوارتو وخیر» از ساعت 16:20 به مدت 75 دقیقه با قسمت هایی مثل: نمایش طنز ، سرودهای انقلابی و … میهمان خانه های هم استانی های عزیز است و رادیو لرستان با تولید و پخش 10برنامه «دستاورد انقلاب» در ساعت 18:30 به مدت 30 دقیقه با حضور کارشناسان و مدیران استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی را واکاوی می کند دیگر برنامه هااز جمله«کافه جوانی»،«باغ خاطرها»، «نیلوفرانه» ،«هم ولاتی » و«خاکریز»در این ایام ،حال وهوای انقلابی به خود می گیرد.

مدیر کل صدا وسیمای لرستان افزود: در برنامه زنده شبانه سیمای شبکه لرستان با عنوان« وایک» که هر شب ساعت 21 به مدت یک ساعت تولید و پخش می شود،فرمانداران و چهره های موفق و شاخص شهرستانهای استان حضور پیدا می¬کنند و علاوه بر تبیین دستاوردها و اقدامات نظام در آن نقاط ، توانمندی-های هر شهرستان به تصویر کشیده می¬شود.

وی افزود: برنامه های «حونه امید»، « سرمشق» ،«روستا» (بیان خدمات و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستا ها)،«پژواک»،«سفر به شهرستان ها» و «افق روشن » نیز دراین ایام به صورت ویژه به این مناسبت می¬پردازند.

شیری گفت: مستند «خاطرات انقلاب » ، که بیانگر تاریخ شفاهی انقلاب در شهرستانهای استان لرستان است و مستندهای «حلقه وصل»،«آیت الله قاضی»و «شهید رحیمی» که تولید شبکه لرستان هستند و مستندهای تأمینی «دربرابر طوفان» و «عصر خمینی» نیز در این ایام در کنداکتور پخش قرار می گیرند.

مجموعه تلویزیونی « گذر از رنج ها» هر شب ساعت 30: 23 پخش می شود و پخش 12 فیلم سینمایی جشنواره فیلم های سینمایی شبکه لرستان درساعت 1 بامداد(بازپخش 8:30 صبح) و پخش انیمیشن خاندان پهلوی از دیگر برنامه های تأمینی شبکه لرستان در دهه فجر هستند.

دکتر شیروی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در معاونت خبر مرکز لرستان ، مراسم و افتتاح طرح های عمرانی، بهداشتی و زیر ساختی استان پوشش داده می¬شود؛همچنین 30 مورد گزارش تولیدی از انقلاب در شهرستانها و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و 10 مورد گزارش گفتگومحور از فعالین انقلابی استان و 5 مورد گفتگوی ویژه ی خبری با حضور مدیران ارشد استان پیرامون دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های این معاونت در ایام دهه فجر خواهد بود .

مدیر کل صدا وسیمای لرستان در پایان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی افزود: مجموعه تولیدات فضای مجازی مرکزلرستان در بخش مکملی شامل تقطیع وتوزیع برنامه¬های تولیدی سیما، صدا وگزارشهای خبری در بستر فضای مجازی و وب¬سایت مرکز ، تولید عکس نوشته ، پادکست و بازتولید برنامه¬های آرشیوی و نماهنگ¬ها ، ارسال محتوایی پویشهای مردمی و تولید ویدئوکلیپ با موضوع دهه فجر از تولیدات این معاونت است ؛همچنین اولین رویداد محله محور استان لرستان با عنوان پویش « هُمسا » با موضوع ارسال مسائل و پیشنهادات محله های) نقاط مختلف( استان در قالب عکس، پوستر، فیلم کوتاه، شعر، دست نوشته و… که با همکاری قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر (عج) استان برگزار می‌شود و پویش شعر خوانی ۲۲ بهمن ویژه دانش آموزان کلاس اول دبستان های استان که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی مرکزدر ایام الله دهه فجر است.