مدیر کل ، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان ،همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در قالب طرح شمیم خدمت در مصلی الغدیر حضور یافتند
صبح امروز جمعه ۲۸ مهرماه، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه دیگر مسؤلان این اداره کل ضمن حضور در برنامه میز خدمت با عنوان شمیم خدمت و ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی سؤالات و ابهامات نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم آباد شدند
در خلال برگزاری این برنامه که حضرت حجه السلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد و نیز جمعی از نمازگزاران حضور داشتند تعدادی از رزمی کاران هیئت های رزمی و کاراته استان به اجرای هنرهای فردی و حرکات نمایشی پرداختند و مورد تشویق نمازگزاران و مسؤلان قرار گرفتند
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد