مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با حضور در دفتر کار مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز استان ، دیدار و گفتگو کرد
به گزارش صدای منتقد، مهندس یونس بهاروند ایران نیا بهمراه مهندس یداله امیری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ، مهندس اصغر آقایی چگنی معاونت اجرایی و نظارت ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی و جمالی مسئول حراست با حضور در دفتر کار دکتر شیروی مدیر کل صدا وسیمای استان در خصوص برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری تکریم از خیرین ارجمند مدرسه ساز گفتگو و تبادل نظر کردند .
در این دیدار مهندس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان با برشمردن اهداف برگزاری این جشنواره ، اظهار داشت : مشارکت خیرین ارجمند در ساخت مدارس استان ، فرصتی مغتنم است به نحویکه هم اکنون بیش از ۳۰ درصد مدارس استان با مشارکت خیرین احداث گردیده است و برای ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان ، بشدت به کمکهای این عزیزان نیازمندیم به همین دلیل باید با ایجاد سازو کارها و برنامه ریزی مدون و تبلیغات مناسب ، زمینه مشارکت هرچه بیشتر خیرین و آحاد مردم را پایه ریزی کنیم و در اجرای این امر خطیر امیدواریم ، کما فی السابق صدا و سیمای مرکز استان یاریگر ما باشد .
در ادامه این جلسه دکتر شیروی مدیر کل صدا و سیمای استان نیز ضمن اشاره به اهمیت خارق العاده و جایگاه ویژه کار عام المنفعه خیرین مدرسه ساز ، گفت : صدا و سیما برای آموزش دانش آموزان ، ایجاد عدالت آموزشی و ترغیب آحاد جامعه به امر خیر مدرسه سازی ، از همه توان خود برای کمک به اداره کل نوسازی مدارس استفاده خواهد کرد و امیدوار است با انجام امور تبلیغی و معرفی کار سترگ و خداپسندانه خیرین ارجمند مدرسه ساز به مردم شریف لرستانی ، زمینه مشارکت بیش از پیش هم استانیهای عزیزمان را فراهم نماید .
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد