جلسه هماندیشی مدیرکل بازرسی استانداری لرستان با مدیران بازرسی و حقوقی شهرداریهای استان برگزار شد
به گزارش صدای منتقد، جلسه هماندیشی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با مدیران بازرسی و حقوقی شهرداریهای استان برگزار گردید.
حجتاله امیری، مدیرکل بازرسی استانداری لرستان، در این نشست با تأکید بر نقش حیاتی واحدهای بازرسی و حقوقی در حفظ سلامت اداری اظهار داشت: «واحدهای بازرسی و حقوقی، چشمهای بینای نظام اداری و صدای مردم در حوزه حقوق عمومی هستند و تقویت این ساختارها موجب میشود خدمات شهرداریها سریعتر، دقیقتر و عادلانهتر به مردم ارائه شود.»
وی با اشاره به ضرورت اصلاح فرآیندهای معیوب در شهرداریها از جمله صدور پروانه ساخت، رسیدگی به کمیسیونهای ماده ۱۰۰ و دریافت عوارض، افزود: «با روشهای قدیمی نمیتوان پاسخگوی مسائل پیچیده و متنوع امروز بود. هدف ما چابکسازی نظام بازرسی با بهرهگیری از شیوههای نوین و همکاری بیننهادی است.»
امیری در پایان بر استمرار جلسات هماهنگی و لزوم تقویت اعتماد عمومی به نظام اداری تأکید کرد و افزود که این تعاملات نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات عمومی و سلامت ساختارهای اداری دارد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد