فرمانده انتظامی خرمآباد گفت: ۳۶ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف در خرم آباد توقیف شد.
به گزارش صدای منتقد؛ سرهنگ «محمد ملکشاهی» روز دوشنبه در گفتوگو با رسانهها از توقیف ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، قاچاق بر و…. طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: طرح توقیف خودرو و موتورسیکلتهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، قاچاق بر و… توسط مجموعه انتظامی این شهرستان طی ۴۸ گذشته به مرحله اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی خرمآباد توقیف ۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دستاوردهای این طرح برشمرد.
سرهنگ ملکشاهی افزود: طرح موصوف با هدف جلوگیری از بروز تخلفات خودروی قاچاق بر موسوم به (شوتی) و همچنین سایر وسایل نقلیه متخلف در راستای مطالبات به حق شهروندان به مرحله اجرا درآمد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد