مالک باشگاه خیبر خرمآباد به عزل ۳ مدیر هلال احمر در موضوع استفاده از بالگرد برای خشک کردن زمین چمن ورزشگاه واکنش نشان داد و گفت: حرکت خوبی نبود و تمرکز ما را در بازی به هم زد.
به گزارش صدای منتقد؛ مسعود عبدی شامگاه یکشنبه پس از پایان دیدار خیبر و شمسآذر، اظهار داشت: زحمتی که کشیده شده (استفاده از بالگرد) با پیگیری و دستور استاندار محترم بوده و از ایشان تشکر کردیم.
پول استفاده از بالگرد همان ابتدا پرداخت شد
وی گفت: استفاده از بالگرد یک قراردادی بوده و پول آن نیز همان ابتدا پرداخت شد.
مالک باشگاه خیبر خرمآباد افزود: اگر مدیری به فوتبال کمک میکند، به نظر من کار بدی نمیکند و این تیم متعلق به همه استان لرستان است.
امیدوارم عزل مدیران صحت نداشته باشد
عبدی افزود: اینکه اینجور اتفاقی افتاده بنده بسیار ناراحتم و امیدوارم صحت نداشته باشد.
وی بیان داشت: این اتفاق (استفاده از بالگرد) در گذشته نیز سابقه داشته، دو هفته پیش در ترکیه نیز این اتفاق افتاده است.
مالک باشگاه خیبر خرمآباد با بیان اینکه این رفتار (عزل مدیران) به نظرم حرکت خوبی نبود و تمرکز ما را در بازی به هم زد، گفت: زمین چمن بعد از بازی با پرسپولیس زیرکشت خواهد رفت و اصلاح خواهد شد.
کمک مربی تیم حریف رفتار مناسبی کنار خط نداشت
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازی امروز، گفت: بازی سنگینی بود و شمسآذر تیم خوبی بودند، کمک مربی تیم حریف رفتار مناسبی کنار خط نداشت، میتوانستیم ببریم اما شرایط زمین و بازی که عقب افتاده بود تأثیر گذار بود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد