مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به کاهش ساعت کاری ادارات این استان برای فردا سهشنبه به علت گرمای هوا، گفت: روز چهارشنبه نیز فعالیت ادارات تعطیل اعلام میشود.
به گزارش صدای منتقدمهدی پازوکی شامگاه دوشنبه در گفتوگو با رسانهها، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تقاضا و مصرف برق استان که به ریاست استاندار لرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد باتوجهبه تداوم گرما و افزایش دما هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و بر اساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان، بانکها و شرکتهای بیمهای به جز مراکز خدماترسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت گردان در روز سهشنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرکهای صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیهها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، گفت: برایناساس بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر تعطیل هستند و از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۷:۳۰ عصر نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است.
پازوکی، افزود: بر اساس هماهنگیهای انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.
وی ضمن تشکر از صنایع استان و کسبه و بازاریان استان، گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد