مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت :به همت دولت سیزدهم و استاندار ورزش دوست ومساعدت وزیر ورزش سند ورزشگاه 15هزار نفری خرم آباد پس از 15سال بنام اداره کل ورزش و جوانان لرستان صادر شد.
به گزارش صدای منتقد؛سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدای منتقد از صدور سند ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد پس از ۱۵سال خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با قدر دانی از تلاش های ستودنی دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان ومهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش در تحقق جامعه ورزش استان در مالکیت صد درصدی مجموعه ورزشی و رفع معارض ها وواگذاری به اداره کل ورزش قدر دانی کرد.
قیاسیان اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی کامل را دارد و با همکاری استاندار لرستان در حال برنامهریزی و مهیاکردن مقدمات افتتاح آن هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه با حضور رئیسجمهور در لرستان این پروژه افتتاح خواهد شد، افزود: تمام تلاش این است که بتوانیم این پروژه را برای ورزشکاران لرستانی آماده کنیم و زیرساختها و تاسیسات خدماتی آن توسط دستگاههای خدماتی استان تامین شده و مسیر مواصلاتی دسترسی به این ورزشگاه نیز توسط راه و شهرسازی و راهداری در حال پیگیری است تا ظرف ۱.۵ ماه راه دسترسی و چمن آن آماده شود.
قیاسیان افزود:دولت سیزدهم تمام منابع آن را تامین کرده و دغدغهای از باب اعتبارات مورد نیاز این ورزشگاه را نداریم.
وی گفت: پس از سالیان طولانی و با همت دولت سیزدهم این پروژه به مرحله افتتاح خواهد رسید.
انتهای پیام
خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد