به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای منتقد ، در نشست مشترک ادارهکل آموزش و پرورش لرستان، فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد، توافقی در زمینه همکاری برای شناسایی و پرورش استعدادهای دانشآموزی دوومیدانی صورت گرفت.
بر اساس این توافق، آموزش و پرورش استان لرستان و فدراسیون دوومیدانی وظیفه معرفی استعدادها را بر عهده دارند و این استعدادها پس از شناسایی، در آکادمی باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد تحت آموزش و پرورش تخصصی قرار خواهند گرفت. همچنین برگزاری مسابقات آتی دانشآموزی با مشارکت سه نهاد مورد تأکید قرار گرفت.
این نشست با حضور دکتر جمشیدی معاونت ورزشی آموزش و پرورش لرستان، دکتر علی فهیمی رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی، ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه پلیمر ،حمید عسگری مربی درجه یک فدراسیون و عضو هیئترئیسه باشگاه پلیمر، نادری مربی پرتابها، تورج سپهوند مربی دوهای سرعت و سرمربی باشگاه پلیمر، دکتر گودرزی و علیاشرف بهرامی از انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش برگزار شد.
نویسنده خبر:::

اخبار پیشنهادی این نویسنده::
آذربایجان غربیاردیبهشت 7, 1405برخی اپراتورها در ارائه «اینترنت پرو» تخلف کردهاند
اجتماعیاردیبهشت 7, 1405کتاب ” چه، زندگی و جاودانگی یک چریک ” اثر دکتر مهدی بیرانوند کتاب برتر پژوهشی سال سوئیس شد
اجتماعیفروردین 14, 1405جبهه مقاومت نه تنها تضعیف نشده بلکه دشمن را به ناتوانی کشانده است
اجتماعیآذر 21, 1404کسب مقام سوم تیم کشتی خیبر در لیگ برتر با درخشش جوانان در اولین سال حضور