استاندار لرستان گفت: پیمانکار پروژه چهارخطه کوهدشت – خرمآباد کار خود را به خوبی پیش برده و تنها بخشهای کوچکی باقی مانده است که با تأمین اعتبار، این پروژه به زودی تکمیل میشود.
به گزارش صدای منتقد؛ سید سعید شاهرخی در این خصوص اظهار داشت: این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر است که تاکنون ۲.۲ کیلومتر از پروژه تکمیل شده و بخش عمدهای از آن در حال اجرا است.
وی افزود: پروژه به سه قطعه تقسیم شده که قرار داد دو قطعه آن بسته شده و پیمانکار مشغول به کار است و قطعه سوم نیز در دست طراحی وحل مشکلات موجود است .
وضعیت قطعات پروژه و مشکلات موجود
استاندار لرستان در ادامه گفت: ۱۴.۸ کیلومتر از این پروژه در حال اجراست و قرارداد آسفالت قطعه دوم نیز مشخص شده است. برای قطعه سوم که شامل ۵ کیلومتر از مسیر میشود، اسناد مناقصه تهیه شده اما مشکلاتی همچون معارضات در مسیر روستاها وجود دارد که برای کاهش هزینهها، این بخش در حال طراحی به روز است.
کمکهای مالی برای تکمیل پروژه و زمانبندی بهرهبرداری
استاندار لرستان همچنین اعلام کرد که در دیدار با دکتر شاهرخی، قول مساعد برای پیگیری تامین منابع مالی داده شده است. وی افزود : در صورت تامین منابع مالی، این پروژه تا پایان مرداد ماه به بهرهبرداری رسیده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد