مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت : ادارات متخلف با قطع گاز مواجه میشوند.
به گزارش صدای منتقد؛ کرم گودرزی با بیان این مطلب گفت: اکیپهای بازرسی شرکت گاز به طور مستمر به ساختمانهای دولتی و عمومی مراجعه میکنند و در صورت روشن بودن سامانههای گرمایشی در ایام تعطیل، جریان گاز آنها قطع خواهد شد.
وی افزود: ادارات دولتی ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز هستند و باید سیستمهای گرمایشی به نحوی تنظیم شود که یک ساعت قبل از شروع به کار ادارات روشن و یک ساعت قبل از پایان کار و ایام تعطیل خاموش کنند و همچنین دمای محیط داخلی ادارات نباید بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد باشد.
گودرزی یادآور شد: با وجود اعلام تعطیلی ادارات و مدارس در سطح استان گاز ۲۱ اداره و ۱۹ مدرسه نیز به دلیل روشن بودن سیستم گرمایشی قطع شده است.
انتهای پیام
خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد