رییس فدراسیون جودو از اولین مربی خود در لرستان به دلیل مصاحبه انتقادی به مراجع قضایی شکایت کرد.
به گزارش صدای منتقد به نقل از ایسنا، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو از مربی خود به دلیل مصاحبه انتقادی درباره شرایط جودوی ایران و درخواست برای روشنگری درباره یک ادعای عجیب، به مراجع قضایی شکایت کرد.
یوسف مهریپور در گفتوگو با ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: به دنبال مصاحبهای که درباره شرایط بد جودوی ایران داشتم و همچنین خواستار روشنگری رییس فدراسیون جودو درباره ادعای دریافت پیشنهاد ۲ میلیون دلاری در ماجرای پرونده تعلیق جودوی ایران شدم، وی از بنده در مراجع قضایی شکایت کرده است.
مربی آرش میراسماعیلی، افزود: آمادگی کامل دارم تا در دادگاه حاضر شوم و هیچ مشکلی بابت این موضوع ندارم.
میراسماعیلی همچنین در پی انتشار این مصاحبه که در تاریخ ۱۹ دی انجام شده، از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نیز شکایت کرده است.
این درحالی است که ایسنا بر اساس رسالت خود آمادگی خود را برای انتشار پاسخ رییس فدراسیون به انتقادات مطرح شده اعلام کرد اما پاسخی دریافت نکرد.
این اتفاق در حالی رخ میدهد که احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خطاب به روسای فدراسیونها گفته بود: هر مدیری باید خود را در معرض نقد قرار دهد. توصیهام به همه فدراسیونها و مربیان این است که اگر کارتان را درست انجام میدهید در قبال نقد ترس نداشته باشید.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد