استاندار لرستان به دلیل کمکاری و عدم حمایت برخی مسوولان دورود از واحدهای تولیدی و سرمایهگذاران بخش خصوصی این شهرستان طی سال های گذشته تاکنون، عذرخواهی کرد.
به گزارش صدای منتقد ؛سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در بازدید از شرکت نیروگاهی نور افزای افلاکیان دورود اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی باید برطرف شود تا سرمایه گذاری که یاریگر تولید و اقتصاد کشور است مشکل نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه توقع دارم مشکلات شهرستان برطرف شود افزود: در تصمیم گیری ها همه مشارکت دارند و امضا میکنند بنابراین اجرای مصوبات نیز وظیفه و تکلیف همه دستگاه ها و مدیران مرتبط است.

وی با تاکید بر حمایت جدی از سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان کرد: اکنون که با ناترازی انرژی مواجه هستیم باید به واحدهای تولیدی کمک کنیم و رفع مشکلات آنها را در اولویت قرار دهیم.
استاندار لرستان ضمن عذرخواهی از سرمایهگذاران بخش خصوصی گفت: در کنار شما هستم و امیدوارم شاهد جهش و رشد تولید باشیم همچنین نسبت به تغییر شرایط برای مردم و سرمایه گذاران قول می دهیم.
شرکت نور افزای افلاکیان با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه آمادگی تامین سوخت استان لرستان را در زمینه بنزین و گازوئیل دارد، در این واحد صنعتی که توسط بخش خصوصی اداره و مدیریت می شود بیش از ۶۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
انتهای پیام
خبرنگار:امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد