به گزارش صدای منتقد ؛ سید سعید شاهرخی در حاشیه کارگروه مدیریت انرژی، با اشاره به نشست مشترک استانداران سراسر کشور با وزیر محترم کشور و متولیان امر انرژی، اظهار کرد: «در این جلسه مقرر شد که شرایط قبلی صرفهجویی انرژی همچنان تداوم یابد و در اجرای ضوابط مصرف بهینه انرژی دقت لازم صورت گیرد.
وی با تأکید بر همکاری مطلوب مردم لرستان در مدیریت مصرف انرژی، از تمامی اقشار، صاحبان صنایع و دستگاههای اجرایی درخواست کرد که همچنان در این مسیر همراهی کنند تا مشکلی در ارائه ایجاد نشود.
استاندار لرستان به اقدامات انجامشده برای پایداری گازرسانی اشاره کرد و گفت:در راستای مدیریت مصرف، گاز ۶۷۷ باغویلا که بدون حضور ساکنان روشن مانده بود، قطع شد. همچنین ۵۷ استخر پرمصرف در سراسر استان تعطیل شد و گاز ۸۵ ادارهای که مصرف بالایی داشتند یا به توصیهها توجه نکرده بودند، قطع شد.
وی همچنین از کاهش ۵ درصدی مصرف روزانه گاز و کاهش ۷ درصدی در مصرف انرژی در استان خبر داد و بر تداوم پویش «دو درجه کمتر» تأکید کرد.
شاهرخی درباره تعطیلیهای احتمالی استان نیز توضیح داد: شرایط هر استان با دیگری متفاوت است و صرفاً به دلیل تعطیلی استانهای همجوار، دلیلی برای تعطیلی لرستان وجود ندارد. تعطیلات بیمورد میتواند به تعلیم و تربیت، اقتصاد، بازار و مردم آسیب جدی وارد کند. در صورت نیاز، تصمیمات لازم از اخبار ساعت ۲۰ اعلام خواهد شد. مردم به اخبار فضای مجازی که مبنای رسمی ندارد، توجه نکنند و صرفاً اطلاعیههای رسمی را دنبال کنند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد