سید سعید شاهرخی استاندار لرستان با دکتر عارف معاون اول رئیسجمهور با هدف بررسی وضعیت استان و برنامههای توسعهای آن دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش صدای منتقد؛ سید سعید شاهرخی استاندار لرستان با دکتر عارف معاون اول رئیسجمهور، در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفتوگو کرد.
این نشست با هدف بررسی وضعیت استان لرستان و برنامههای توسعهای آن برگزار شد.
ارائه گزارش وضعیت استان
در این دیدار، مهندس شاهرخی گزارشی از آخرین وضعیت طرحها و پروژههای در دست اجرا در استان ارائه کرد.
وی همچنین برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه پنجساله استان را تشریح کرد که بهمنظور ارتقای شاخصهای اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی لرستان تدوین شده است.
دولت از برنامههای توسعهای لرستان حمایت میکند
دکتر عارف ضمن استقبال از برنامههای ارائهشده، تلاشهای استاندار و تیم مدیریتی استان را مورد تقدیر قرار داد.
در پایان این نشست، معاون اول رئیسجمهور قول حمایت کامل و عملی هیئت دولت از طرحهای توسعهای استان لرستان را داد و بر لزوم همکاری همهجانبه دستگاههای اجرایی برای تحقق این اهداف تأکید کرد.
انتهای پیام
خبرنگار: امیر محمود داودی نژاد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد